Tuesday, December 27, 2005

bung SJ + mr.born

Location : Damaran
Date/ Day/ : 26/12/05
Story of the beating of my heart :

Aku melihat bung SJ pengusaha pinyak itu naik sepeda masuk gang II di kampungku, begitu melihat aku langsung lari dan meloncat duduk di boncengan. Sambil melaju aku mengajukan beberapa pertanyaan yang tidak biasa, hanya mengetes apakah dijawab atau tidak. Aneh pertanyaan dijawab sponta....pertanyaan terakhirku adalah jika ada yang bonceng dan mengeluarkan cerutu boleh ngga pak ? Lalu beliau mengeluarkan korek api gas dan tersemburah api hehehe kami berhenti dan berjalan di antara pohon munggur besar...hmm rupanya aku di bawa ke jaman dulu lagi, tapi kami kelihatan akrab, tiba-tiba muncul dari balik pohon besar itu mr.born ( baca lahir ) teman kurus yang suka aku tebengin.

note :
Bagyo wartawan itu pulang kampung sementara aku main ke rumah dia, dia lagi tidur, jadi belum sempat ketemu...ah mungkin dia yang lagi mengkhayal.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home